oBulion OFFICIAL SITE

Forum ogólnotematyczne.


#1 2010-01-22 16:44:31

 Wut3x

http://i34.tinypic.com/5p22yq.

9489341
Skąd: New Jersey
Zarejestrowany: 2010-01-22
Posty: 29
Zainteresowania: Brak.

Regulamin forum.

http://iv.pl/images/cdz0dnak5b9ugzijtt57.png



§1. Ogólnie

1. Rejestrując się na forum akceptujesz automatycznie poniższy regulamin.
2. Rejestrując się użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwego adresu e-mail.
3. Jako, że do rejestracji na forum wymagane jest zaakceptowanie treści regulaminu to jego nieznajomość nie będzie zwalniała od kary w przypadku złamania zasad.
4. Regulamin odnosi się do każdego użytkownika forum jak i administrację obowiązuje absolutna równość wobec zasad.
5. Korzystając z Forum użytkownik jest zobowiązany do zaglądania do regulaminu, czy nie zostały wprowadzone poprawki.
6. Administratorzy OBOF nie ponoszą odpowiedzialności za treści umieszczane na forum przez użytkowników.
7. Na forum istnieje całkowity zakaz dodawania jakichkolwiek treści związanych z nielegalnym oprogramowaniem komputerowym, niezastosowanie się do tego punktu skutkuje ostrzeżeniami według upodobań moderatora, a w najgorszym wypadku banicją konta.
8. Niektóre działy mają osobne regulaminy, do nich także należy się stosować.
9. Zabrania się tworzenia przez jedną osobę więcej niż jednego konta na forum.
10. Omijanie blokady konta na forum poprzez założenie nowego konta będzie wiązało się z permanentną blokadą, mogącą zakończyć się nawet na zbanowaniu adresu IP.

        * W szczególnych okolicznościach administrator może wydać pozwolenie na założenie kolejnego konta pomimo blokady poprzedniego.

11. Przekazywanie kont osobom trzecim jest zabronione.

§2. Polszczyzna

1. Staramy się utrzymywać estetykę forum. Jeśli jesteś dyslektykiem zainstaluj specjalne oprogramowanie jak Mozilla Firefox, Microsoft Word, w przeciwnym wypadku będą nałożone filtry na użytkownika, polegające na tym, że moderator będzie akceptował posty danego użytkownika na okres do 30 dni.

§3. Słownictwo

1. Na forum panuje OGÓLNY zakaz używania wulgarnego słownictwa, mowa tutaj także o "wygwiazdkowanych" słowach. Za używanie wulgarnego słownictwa można otrzymać ostrzeżenie.
2. Zabrania się używania obraźliwych słów w stosunku do innych użytkowników Forum.
3. Nagminne wulgaryzmy będą surowo karane ostrzeżeniem i blokadą konta do 14 dni.

§4. Posty

1. Treść wysyłanych przez użytkowników wiadomości, powinna być zgodna z danym działem tematycznym forum, dlatego też przed wysłaniem takowej, użytkownik powinien zapoznać się z opisem wszystkich działów tematycznych i wybrać dla swojej wiadomości właściwy dział. W przypadku problemów z wybraniem odpowiedniego działu zawsze można poprosić o pomoc moderatora/administratora. Korzystający z forum użytkownicy powinni pamiętać o przestrzeganiu ogólnie przyjętych zasad etycznych!
2. Tworząc temat pamiętaj aby nadać mu odpowiedni tytuł.
3. Szczególnie należy unikać:

    * wysyłania wiadomości, które zawierają wyrażenia, treści bądź jakiekolwiek inne materiały, uznane powszechnie za obraźliwe, wulgarne, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia (np. religijne), itp.,
    * wyrażania się publicznie w sposób wulgarny wobec innych użytkowników,
    * udzielania nieuargumentowanych odpowiedzi, ograniczających się do prostego 'jestem za', w działach: "Propozycje, błędy, sugestie oraz inne", "Eventy".
    * dyskryminacji administratorów i graczy z innych serwerów, każde takie poczynienie będzie karane ostrzeżeniem,
    * załatwiania na forum swoich prywatnych spraw (do tego służą np. wiadomości prywatne - PW),
    * wywoływania konfliktów burzących przyjazną atmosferę na forum,
    * zbędnych komentarzy. Pisząc takowe, wydłużasz niepotrzebnie czas przebywania na forum innych użytkowników,
    * ukazywania korespondencji prywatnej bez zgody jej autora,
    * ujawniania publicznie danych osobistych (swoich bądź innych takich jak adres, telefon, używanych przez siebie haseł, itp.),
    * PISANIA DUŻYMI LITERAMI - nie musisz wrzeszczeć,
    * proszenie o cracki/seriale/full wersje itp. do programów, oraz ich podawanie,
    * przesadnego formatowania tekstu. Kolorowanie i zwiększanie/zmniejszanie czcionki dozwolone jest tylko w szczególnych przypadkach,
    * powielania jednego tematu na kilku działach tematycznych. Wystarczy, że napiszesz swoją wiadomość raz, zainteresowane osoby na pewno ją przeczytają,


4. Przy pisaniu na forum należy pamiętać o tym, że:

    * udzielając się w rozpoczętej dyskusji, należy trzymać się z góry narzuconego tematu,
    * staraj się jasno przedstawiać swój problem, tak żeby inni byli w stanie zrozumieć o co Ci chodzi. Jeśli będziesz pisał niezrozumiale, chaotycznie i do tego z błędami, zmniejsza to szansę uzyskania odpowiedzi na zadane pytanie,
    * zanim zapytasz - poszukaj, używając funkcji "Szukaj". Możliwe, że już wcześniej ktoś zadał pytanie, na które poszukujesz odpowiedzi. Pewne pytania pojawiają się wielokrotnie na forum,
    * nie pisz posta pod postem - istnieje opcja edytuj.


§5. Sygnatury/Awatary

1. Sygnatury nie mogą przekroczyć rozmiarów: 400x200 pikseli i zawierać przesadnej ilości userbarów, linków, etc., jeśli użytkownik będzie nachalnie przywracał swoją sygnaturkę po jej usunięciu - jego konto może zostać zablokowane.
2. Awatary nie mogą być większe niż 160x160 pikseli.

Proszę o nie używanie koloru zielonego oraz czerwonego, ponieważ administracja i moderatorzy używają go do edycji postów. Dziękuje.

    * Administrator - czerwony
    * Moderator - zielony

Rejestrując się na forum akceptujesz przyjmowanie maili wysyłanych przez forum.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.listopadowki2006.pun.pl www.klanman.pun.pl www.forumrp.pun.pl www.kredorp.pun.pl www.wdal.pun.pl